Produkter bestilt i vår nettbutikk leveres innenfor Norges grenser. Wik & Walsøe ønsker å tilby de beste leveringsbetingelser, og følgelig skal varen(e) sendes innen 1-3 virkedager, med mindre annet er oppgitt og forutsatt at produktet er på lager. I forbindelse med salg og høytider, må leveringstiden forventes å være lengre.
Melding om feil og mangler
Pakkene er forsikret under transporten, og vi ber deg vennligst kontrollere innholdet ved mottak. Hvis pakken eller innholdet er skadet ved ankomst, vennligst rapporter dette til Wik & Walsøe innen rimelig tid og senest 14 dager fra du mottok forsendelsen.
Uavhengig av om eventuelle feil og mangler blir konstatert ved mottak eller på et senere tidspunkt, er alle underlagt den norske kjøpsloven noe som gir deg 24 måneder for å klage på et produkt. Men hvis feilene og manglene skyldes uaktsomhet, misbruk eller annen feil bruk, vil retten til å klage bortfalle. I den forbindelse viser vi til våre retningslinjer for korrekt håndtering av porselen og glass.
Hvis en klage eller en ordre ikke blir levert, ta kontakt med Kundeservice på epost: kundeservice@wik-walsoe.no.
Defekte produktet må returneres til:
Wik & Walsøe Handel AS
Att: Nettbutikk
Verkstedveien 8-10
1671 Kråkerøy
Norge
Wik & Walsøe vil dekke den rimeligste fraktkostnaden i tilfelle vi får melding om feil og mangler, med mindre slik melding av feil viser seg å være grunnløs.