Gratis frakt på alle ordre over 1.000,-
Wik & Walsøe
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Forsendelse og retur

Levering

Produkter bestilt i vår nettbutikk leveres innenfor Norges grenser. Wik & Walsøe ønsker å tilby de beste leveringsbetingelser, og følgelig skal varen(e) sendes innen 1-3 virkedager, med mindre annet er oppgitt og forutsatt at produktet er på lager. I forbindelse med salg og høytider, må leveringstiden forventes å være lengre.

 

Angrerett

Du har rett til å trekke deg fra avtalen innen 14 dager fra og med datoen for mottak av produktet. Du kan utøve din angrerett uten å oppgi noen spesiell grunn, og ved å kommunisere din beslutning til oss med pakkens vedlagte angrerett skjema, vanlig brev eller e-post.

MERK: Du kan ikke utøve din angrerett ved ganske enkelt å nekte mottak av produktet eller ved å unnlate å hente produktet fra transportøren.

Vennligst send en e-post til følgende adresse: kundeservice@wik-walsoe.no
eller brev til:

Wik & Walsøe
Att: Nettbutikk
Øraveien 2
1630 Gamle Fredrikstad
Norge

Hvis du velger å sende varen tilbake, må du returnere produktet til:

Wik & Walsøe
Att: Nettbutikk
Titangt 13
1630 Gamle Fredrikstad

Dette må gjøres så fort som mulig og senest to uker etter du har kommunisert at du har trekt deg fra avtalen. Vi kan kreve dokumentasjon som beviser at produktet ble sendt før utløpet av fristen. Hvis du returnerer et produkt i posten, må du sørge for at det er fullpakket med tilbørlig aktsomhet.

MERK: Angreretten kan ikke brukes ved å levere inn produktet til fysiske butikker eller til våre distributører.

MERK: Du er ansvarlig for skader som oppstår under transporten. Vær oppmerksom på at du må betale de kostnadene som er forbundet med retur av produktet, med mindre vi har levert produktet til deg med feil eller hvis produktet ble skadet eller er defekt ved mottak. Vi er ikke i stand til å oppgi prisen på returfrakten på forhånd, siden dette avhenger av vekten av produktet og ditt valg av transportør, etc.

Produktet må returneres i god og uskadet stand. Hvis returnert produkt er skadet eller viser tegn på bruk, annet enn det som er nødvendig for ta produktet i øyesyn, vil du være ansvarlig for eventuelle tap av verdien av produktet. Vi anslår verdien i form av en konkret vurdering av det returnerte produktet basert på følgende retningslinjer for verditap:

Betaling for produktet vil bli refundert så snart som mulig, og i alle tilfeller, senest to uker etter at vi har mottatt mail om å trekke deg fra kjøpet. Vi forbeholder oss retten til å holde tilbake refusjonen før vi har mottatt produktet for inspeksjon eller til du har levert bevis for å ha returnert produktet, avhengig av hva som kommer først.

Hvis du velger å trekke deg fra kjøpet i samsvar med disse vilkårene, vil vi refundere kjøpesummen sammen med de opprinnelige fraktkostnadene (men ikke eventuelle merkostnader som følge av at du velger en annen type leveringsmåte enn den minst kostbare typen standard leveranse).

For mer informasjon om 14 dagers angrerett, kan du besøke nettsiden til Forbrukerrådet.

 

Retur

Hvis du har fått et produkt fra Wik & Walsøe som en gave, og du ikke ønsker å beholde produktet, kan du returnere det og bytte det for et annet produkt med samme verdi. Vi kan ikke returnere eventuelle kontantbeløp til deg fordi det kun er kredittkortet som ble brukt til kjøp av produktet (ne) som kan bli kreditert.

Vær oppmerksom på at rett til å bytte noen gaver kan utøves i tillegg til den generelle angrerett nevnt i punkt 5 ovenfor. Prosedyren for å returnere/bytting av gaver er lik som angreretten tilsier.

 

Melding om feil og mangler

Pakkene er forsikret under transporten, og vi ber deg vennligst kontrollere innholdet ved mottak. Hvis pakken eller innholdet er skadet ved ankomst, vennligst rapporter dette til Wik & Walsøe innen rimelig tid og senest 14 dager fra du mottok forsendelsen.

Uavhengig av om eventuelle feil og mangler blir konstatert ved mottak eller på et senere tidspunkt, er alle underlagt den norske kjøpsloven noe som gir deg 24 måneder for å klage på et produkt. Men hvis feilene og manglene skyldes uaktsomhet, misbruk eller annen feil bruk, vil retten til å klage bortfalle. I den forbindelse viser vi til våre retningslinjer for korrekt håndtering av porselen og glass.

Hvis en klage eller en ordre ikke blir levert, ta kontakt med Kundeservice på epost: kundeservice@wik-walsoe.no.

Defekte produktet må returneres til:
Wik & Walsøe
Att .: Nettbutikk
Titangt 13
1630 Gamle Fredrikstad

Wik & Walsøe vil dekke den rimeligste fraktkostnaden i tilfelle vi får melding om feil og mangler, med mindre slik melding av feil viser seg å være grunnløs.